fbpx
Carioci Do a Dot Markers,  Jucarii Educative

Baby Boom Romexpo editia de toamna – experienta noastra la targ

Baby Boom Romexpo editia de toamna- ati vizitat vreodata targul?

Fiind o afacere la inceput de drum este nevoie de mult marketing. Astfel am ales sa ne inscriem la targurile de profil din Bucuresti pentru a ne promova cariocile pentru copii Do a Dot. Primul targ la care am participat a fost Baby Boom Romexpo editia de toamna. Despre acest targ si experienta noastra vreau sa va povestesc.

Despre Baby Boom Romexpo editia de toamna si cum am ales acest targ

Baby Boom se organizeaza in 2 editii: primavara si toamna. Este un targ pentru viitoare mamici si pentru copiii cu varsta intre 0 si 7 ani.

Targul se organizeaza la Romexpo, locatie foarte cunoscuta, nu doar in randul bucurestenilor. Fiind o locatie la intrarea dinspre DN1 au fost foarte multi vizitatori si din imprejurimea Bucurestiului.

Chiar daca organizatorii spun ca este un targ destinatie pentru 0-7 ani am vazut si jucarii pentru copii mai mari, jocuri de logica. Pe langa segmentul special destinat viitoarelor mamici: asigurari de sanatate, pachete de nastere, carucioare, haine pentru gravide si haine pentru nou nascuti au fost si multe jucarii pentru copii.

Nu stiu cum este ca vizitator, caci nu am fost niciodata. Am ajuns ca expozant pentru cariocile pentru copii Do a Dot. Experienta mea ca expozant este strict legata de organizare, vanzari si clienti.

In timpul targului nu am avut cu ce alta experienta sa compar participarea la Baby Boom Romexpo editia de toamna.

La momentul scrierii acestui articol aveam deja o a doua experienta la alt targ de profil.

Practic. Experienta noastra ca expozant la Baby Boom Romexpo editia de toamna

Din punct de vedere organizare, sunt multe lucruri de imbunatatit la Baby Boom Romexpo editia de toamna. As incepe cu partea de securitate a bunurilor. Pentru un expozant produsele vandute sunt cel mai important asset.

Trec peste faptul ca ne-au furat laptopul. Dorim sa uitam acest incident, voi vorbi doar despre securitatea marfii lasate la stand. Daca iti lasai peste noapte produsele, aveai mari sanse sa dispara cel putin un lucru.

Noi ne-am strans cariocile do a dot si jucariile din lemn in fiecare seara. Acest lucru implica timp pentru strans, dus la masina, iar dimineata aduse iar la stand si aranjate. Dupa 3 zile de stat in picioare, carat si rearanjat zilnic marfa, experienta devine obositoare tocmai in ultima zi cand se spune ca fluxul de clienti este mult mai mare.

Se fura, o grija in plus pe care chiar nu e nevoie sa o ai la un targ la care esti expozant.

Un alt aspect este mobilierul pe care l-ai cerut: cand ti se spune ca vei avea cuier, dar nici in ultima zi a targului nu il ai…

Am vazut multe locuri libere, cu toate ca se spune ca este un targ foarte aglomerat. Cel mai probabil chiria standului devine din ce in ce mai greu de sustinut din vanzari.

Ce vom face anul viitor? Participam la Baby Boom Romexpo?

Pentru noi a fost o experienta interesanta pe care dorim sa o repetam si in anii viitori, insa in alte conditii. Nu inteleg de ce expozantii accepta o organizare slaba, mai ales ca sunt branduri mari, cunoscute care au o putere de convingere mare.

www.micostore.ro pentru cariocile do a dot si pentru jucarii din lemn Montessori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *